اینستاگرام
AEG ایران
سبد خرید
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024
صفحه اصلی     درباره AEG     تماس با ما     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

ماشین لباسشویی آاِگ AEG ، مجهز به موتور OKOInverter

همواره بحث مصرف انرژى و بهينه سازى آن از جمله مواردى بوده كه سبب شده موتور دستگاه ها دستخوش تغيراتى براى كاهش مصرف انرژى گردند.

در گذشته اى نه چندان دور در دستگاه ها از موتورهاى ذغالی  ( universal motor)استفاده مى شد كه براى توليد انرژى مكانيكى از جاروبك (ذغال) استفاده مى گرديد كه اين امر باعث اصطكاك و خوردگى جاروبك ها مى گرديد و ضمن كاهش عمر مفيد دستگاه ، بخشى از انرژى به صورت حرارت تلف مى گرديد.

سپس نسل جديدى از موتورهاى بدون جاروبك در صنعت لوازم خانگى استفاده گرديد كه به آن اصطلاحآ BLDC (Brush Less DC Motor) مى گويند.

جاروبك ها در اين دسته از موتورها حذف شد و موتورها جهت راه اندازى از فناورى اينورتر استفاده مى كردند. اين فناورى با كاهش و افزايش فركانس ، دور موتورها را با دقت يك دور در دقيقه تنظيم مى نمود.

اما نسل جديد موتورها كه در ماشين لباس شويى هاى آاِگ بكار گرفته شده ، موتورهاى OKOInverter مى باشند.

موتورهايى كه به PM (Permanent Magnet Motor) معروف هستند و در آنها ديگر سيم پيچ روتور حذف شده و به جاى آن ، يك روتور با مغناطيس دائمى قرار گرفته است  كه هم باعث سبكى بيشتر و عمر طولانى تر و همچنين مصرف بهينه تر گرديده است.

موتور OKOInverter همچنین باعث شده که کلاس مصرف انرژی دستگاه به %50- +++A برسد.

ماشین لباسشویی آاِگ با قابلیت بی صدای خود باعث می شود تا دستگاه یک وسیله کاملا قابل اطمینان و مورد استفاده در هر مکانی باشد.شما می توانید این ماشین لباسشویی را در هر مکانی از خانه و اشپزخانه خود قرار دهید زیرا که این دستگاه با استفاده از این موتور قدرتمند سطح ارتعاش را به صفر رسانده است و باعث شده تا لباسشویی به صورت پایدار و محکم بتواند کار کند.

پس ما در آاگ با دستگاه هايى با بالاترين فناورى موتور و كمترين مصرف انرژى سر و كار داريم و اين يعنى يك برگ برنده ديگر!

تاریخ ارسال مطلب : يكشنبه 14 آبان 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1230 مرتبه
  آرشیو اخبار
کولر گازی AEG
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح